31 Mayıs 2014 Cumartesi

Real Techniques Expert Face Brush


        BB Cream herkesin kullanmak istediği, etkisini merak ettiği fakat gerek kapatıcılığı gerekse ürün içeriği bakımından endişe edilip tercih etmekte tereddüt edilen bir kozmetik ürününe dönüştü. Açıkçası benim BB Cream deneyimim hüsranla sonuçlandı ve beklentimi karşılayamayan orta statüdeki bi ürünle başbaşa kaldım. Taa ki RT Expert Face Brush'ı tanıyana kadar. Konuya BB den girdim çünkü ben bu kremin bir fırça ile bu kadar çok değişebileceğine inanamadım.Yine de Maybelline'in BB kremi sınıfta kaldı.Fırça ise tabii ki likit ürünler için en ideali.Yumuşak kılları ile yüzümüzü tahriş etmeyip yoğun kıl yapısıyla ürünü iyi yedirmemizi sağlıyor.
   
                                                
                           
                  
   Aşağıdaki görselde yüzüme, Expert fırça ile Rimmel London Stay Matte fondöten uyguladım.

                          
                                               
                              Fırça fotoğrafı Google görsellerden alıntı.

                 

            İndirimli fiyatı 25 tl (Gratis-Watsons-Rossmann-5M Migroslarda)
Blogumu takip etmek için buraya tıklayabilirsiniz :)

instagram: makeuphil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder