23 Ağustos 2014 Cumartesi

Farmasi All in One BB Krem

Farmasi son zamanlarda popüler olan doğal içerikli ve kaliteli ürünler barındıran güzel bir Türk markası. Ben de bu markanın en çok beğendiğim ürününü inceleyeceğim.Birçok Türk blogger/youtuber ürünleri incelemiş olsa da BB kremi uzun süredir kullandığım için ben de yorumlamak istedim.



BB krem olarak piyasadaki Maybelline ve Garnier markalarından memnun kalmamıştım. L'oreal Skin Perfection BB kremin tenimle uyumuna bayıldım, ürünlerin içeriğine pek takılmadığımdan paraben olması da sorun değildi.Ancak Farmasi ile tanıştıktan sonra hiçbir fondöten ve  BB kremi gözüm görmedi.İçinde Macademia ve argan yağı, B3 vitamini, yulaf özü, kolajen, ipek proteini ve spf 15 var.Bende iki rengi var kış için Light to Medium yaz için Medium to Dark kullanıyorum.Ten rengimle bütünleşen, doğal duran, kolay emilen, kalıcı bir ürün.BB kremler renkli nemlendiriciler olduğundan tam kapatıcılık beklemiyorum.Ancak kapatıcılık konusunda fondötenlerle yarışır.Doğal içerikli olduğundan sivilce yapma problemi de yok her ciltte rahatlıkla kullanılabilir. Fırsatını bulursanız mutlaka deneyin derim !



Fiyat: 16 tl (indirimli)

2 yorum:

  1. Peki yaglanma/parlama durumu nedir?

    YanıtlaSil
  2. Benim cildim normalden yağlıya dönük o yüzden T bölgeme pudra ile kullanınca problem olmuyor ayrıca mata dönük bir yapısı var

    YanıtlaSil