14 Eylül 2014 Pazar

Maybelline EyeStudio Lasting Drama Gel Eyeliner


 Herkese Merhaba :) Eminim bir çoğumuz eyeliner seviyoruz.Kimimiz başlangıç seviyesinde kimimiz de tek hamlede mükemmel eyeliner sürebiliyor.Uzun zamandır jel eyeliner alma isteğim vardı.Geçtiğimiz günlerde Kağan Parfümeri'de %30 indirimi görünce fırsat bu fırsat deneyeyim dedim.Ürünün karton bir ambalajı var ve içinden fırça da çıkıyor.


Bu eyelinerda kurumadı, sabitlenmedi, aktı sorunu yok ! Benim göz kapaklarım yağlı olduğundan kalıcı olmasını beklemiyordum.Ancak bütün gece gözümde kaldığını görünce inanamadım.Hatta gözümde eyeliner varken uyudum ve ertesi sabah hala oradaydı (tabii ki ilk sürüldüğü gibi değildi).Sadece kuyruğunu kaybetmişti(o da benim gözümü ovuşturmamdan olabilir).Yoğunluğunu sevdim, net bir hat oluşturabiliyorsunuz.Bu arada bendeki rengi intense black.


Kısacası performansıyla fiyatını aşan bir ürün oldu benim için.Tek sevmediğim şey ise fırçası oldu.Genellikle videolarda ince uçlu eyeliner fırçaları kullanılır ancak kutudan çıkan fırça ne ince uçlu bir fırçaydı ne de açılıydı.Kuyruklu eyeliner yapmak istiyorsanız açılı ya da ince uçlu bir fırçaya ihtiyacınız olabilir.Kolay alışılabilen bir yapısı var bu yüzden yeni başlayanlar da sorun yaşamaz diye düşünüyorum.

                                                                     Fiyatı:17-18 tl



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder