13 Eylül 2014 Cumartesi

REVLON Highlighting Palette 030 Bronze Glow


Bloggerların çok sevdiği markalardan biridir Revlon.Fiyatına göre performansı yüksek bir marka olarak bilinir.Ben de bu yaz Revlon markası ile tanışma fırsatı buldum.Bu markadan aldığım ilk ürünü de sizinle paylaşmak istiyorum.


Güneş öpücüğü etkisi sağlayan palette 5 renk var.İster harmanlanarak ister ayrı ayrı kullanılabilir.Yoğun ışıltı içerdiğinden glowy look için ideal.Yazın parlamak istiyorsanız bu şeftali-bronz tonlardaki ürün tam isteğinize göre olacak. Ben çok sevdim ve genellikle şuradaki yazımda incelediğim L'oreal Bronzer ile kullanıyorum.İkisinin içerik olarak ortak özelliği paraben içermemeleri ancak ikisi de talk içeriyor.Alalı bir ay olmadan yazısı silinse de ambalajı sağlam.Kısacası yaz için vazgeçilmezlerimden biri oldu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder