12 Ağustos 2015 Çarşamba

TanOrganic Güneşsiz Bronzlaştırıcı / Sunless Tan

Merhaba!

Bronzlaşamayanlar ya da bronzluğunu korumak isteyenler için harika bir önerim var!Yaz-kış kullanabileceğiniz bir ürün.Daha önce paylaştığım yazısını burdan okuyabileceğiniz Solait Güneşsiz Bronzlaştırıcıya göre kat kat iyi bir ürün tanıtacağım sizlere.TanOrganic adlı bu ürünü Bursa Kağan Parfümeri'den edinebilirsiniz ancak başka hangi mağazalarda vardır bilemiyorum.İnternetten de alınabilir.

Gelelim ürünün özelliklerine:

*1 haftaya kadar kalıcı
*Su lekesi oluşmaz
*Lekelenme olmaz rahatlıkla duş alabilirsiniz
*Her duştan sonra yavaş yavaş renk açılır, doğal ten görünümü kalıcı olur
*Kıyafetlerde iz bırakmaz(terleme durumunda ense ve koltukaltı bölgesinde iz oluşabilir))
*Yüze uygulanabilir.
*Doğal içeriklidir.
*100ml ve yanında eldiveni var
*Koku hasssasiyeti olanlar için pek iyi olacağını düşünmüyorum çünkü pek de güzel kokmuyor.


Uygulama:

TanOrganic Spreyi uygulamak istediğimiz bölgelere sıkıp yanında verilen eldivenle dağıtıyoruz. Biraz kuruduktan sonra ikinci katı da uygulayabiliriz.Uygulamadan sonra 8-10 saat duş alınmaması gerektiği için gece kullanmalıyız.Sabah duşumuzu alıp doğal bronzluktaki tenimize kavuşmuş oluyoruz.Ürünün en güzel yanı doğal bronzluk vermesi ve 1 haftaya kadar kalıcı olması.





22 Temmuz 2015 Çarşamba

Bulgaristan'da Kozmetik Alışverişi Nerelerden Yapılır?

Herkese Merhaba;

Biliyorsunuz ki kozmetik markaları tüm ürünlerini Türkiye'ye göndermiyor.Ben de en azından Bulgaristan'a gidebilenler için yararı olması için Türkiye'de olmayan ürünleri satan birkaç mağaza paylaşacağım.Öncelikle DM olarak bilinen Drogerie Markt ten bahsedeceğim.Kırcaali'de Bulgaria caddesinden postaneye giden yolun sonunda Bacardi barın karşısında kalıyor.Yanında Casino var.Mutlaka bilenler vardır zaten Kırcaali küçük kasaba :)Bu 3 Mağaza da Kırcaali'de bulunuyor.

Peki DM de hangi ürünler satılıyor ?
*Maybelline Fit me, Age Rewind Baby Skin , Colorama serileri ile Color Tattoo nun Türkiyede olmayan renkleri
*She makyaj ürünleri
*Essence in özel koleksiyon ürünleri
*Ebeline makyaj fırçaları ve süngeri
*Eveline ürünleri(sanırım Türkiye'de Dore kozmetik tarafından getiriliyor ve Katalog üzerinden satış yapılıyor.)
 Burada bahsedilecek daha çok şey var Gratis ve Watsonsa göre çok daha fazla ürün çeşitliliği olan çok faydalı bir yer .

Şimdi de Bourjois ürünleri satan mağazaya gelelim:
Bacardi Barın üst tarafına doğru(diyalog bara doğru) giderken küçük bir kozmetik mağazası göreceksiniz.Yanında kuaför salonu ve kıyafet mağazası da var.
Burada hangi ürünler satılıyor?*Bourjois Bronzerlar(krem ya da toz)
*Bourjois yeni rujları ve healthy mix fondötenleri
*Revlon makyaj ürünleri ve fırçaları
*Loreal La Palette Nude(32 leva falandı yanılmıyorsam)
*Türkiyede olmayan birkaç marka daha

Ve son olarak dün gece keşfettiğim ve yolumun üzerinde olmasına rağmen girmediğim bi yerden bahsedeceğim ! Allah'ım daha neler öğreneceğiz ??

Vızrojdentsi mevkiinde Sladkarnitsa Orfey (tatlıcı) karşısında Kozmetika Kırcali var.Linkini koyuyorum mutlaka bakın.Ben gözlerime inanamadım.Nyx in Türkiye'de bulunmayan tüm ürünleri, göz bazları, far paletleri, likit rujları ve daha bir sürü şey var.
https://www.facebook.com/cosmetic.kardjali

Plovdiv'de ise yine DM yi bulabilirsiniz.Bunun yanı sıra Mall Plovdivde Beauty Zone adında bir mağaza var burda da Bourjois ve Revlon ürünlerini daha uyguna alabilirsiniz. OPI ve Essie ojeleri de satıyorlar. Ayrıca YSL, Dior gibi markaların ürünleri de Türkiyeden daha ucuza satılıyor. Mall Plovdiv de bir de Gratis benzeri mağaza var HM' e doğru giderken adını hatırlamadığımdan yazamıyorum.Bu mağazada da Bourjois Maybelline Loreal gibi markalar var.

Benim bildiklerim bu kadar. Umarım faydalı olmuştur.Yeni yerler öğrendikçe yazımı güncelleyeceğim.

Sormak istediklerinizi Instagram üzerinden sorabilirsiniz adresim: @makeuphil


28 Nisan 2015 Salı

Yves Rocher Sebo Vegetal Serisi



Herkese merhaba! Bugün uzun zamandır kullandığım Yves Rocher markasına ait karma ve yağlı ciltler için olan Sebo Vegetal serisinin yüz yıkama jelini ve yüz scrubını (arındırıcısını) inceleyeceğiz.Instagram üzerinden hesabımı takip ediyorsanız aylar önce paylaşmıştım ve artık yorum yapabilecek kadar kullandığımı düşünüyorum.

Öncelikle Yüz Yıkama jelinden başlayalım.Ürün 125 ml ve arındırıcı temizleme jeli olarak sunuluyor.Bu jel cildi kurutmadan mükemmel bir şekilde cildinizi temizler ve kirli gözeneklerden arındırır iddiasında.Ancak temizleme ve gözenek arındırma konusunda sınıfta kaldı belki de tek iyi yanı cildi kurutmaması..Evet ferahlık sağlıyor ama yüzünüzü temizlenmiş hissedemiyorsunuz.Tabiki içerikleri çok temiz olduğundan Paraben, Mineral Yağ ve Silikon içermiyor.Açıkcası temizlemesinden memnun kalmadım.Piyasada bu ürün fiyatına alabileceğiniz çok daha iyilerinin olduğunu düşünüyorum.Bunun yerine yakında yazısını paylaşacağım Bioderma Sebium yüz yıkama jelini almanızı tavsiye ederim.


Temizleme Jelinin içeriği

Gelelim arındırıcı yüz scrubına.Bu ürün de 75 ml olarak sunuluyor.Yapısı vücut kremleri gibi.
Peeling olarak görevini başarıyor.Gözenekleri gözle görülür şekilde temizliyor yani vaadlerini cildinize zarar vermeden yerine getiriyor.Haftada 2 kez kulanmanız öneriliyor.Yine bu üründe de Paraben, mineral yağ ve silikon yok. Bence tek kötü yanı fazla kremsi olması yani yüzünüze uygularken partikülleri kontrol edemiyorsunuz.Bunun yerine yine Yves Rocher markasına ait ünlü Kayısılı Peeling i almanızı tavsiye ederim.Aynı işi gördüklerini düşünüyorum.Kayısılı peelingin üstün özellliği de kıvamının yoğun olması.Tüm Sebo Vegetal serisini kullanmadım ancak iki ürün de yüzümde alerji ya da sivilce yapmadı.

Arıncıdırı Scrub


Arındırıcı Scrubın içeriği.


17 Mart 2015 Salı

Makyaj Süngeri mi Fırça mı ?


İkisi de aynı şeyi yapıyor ancak farkları nedir  diye merak  mı ediyorsunuz? Yazıyı okumaya devam edin.


Sünger;



Eklips Make-up Sponge - Real Techniques Expert Face Brush
  • fırçaya göre daha doğal duruş sağlar.
  • daha çok ürün emdiğinden fondötenin kapatıcılığını azaltır.Fırça ise daha kapatıcı bitiş sağlar.
  • ürünü süngerle uyguladıktan sonra çabuk emilir ancak fırçada daha geç emilir.
  • sadece katı sabun ile fırça ise hem katı hem sıvı sabun ile temizlenebilir.
  • taşımak zordur.(ben krem kutusu kullanıyorum.)
  • ıslatmadan kullanılmaz bu yüzden fırça daha avantajlıdır.
  • çabuk yıpranır . Fırçanın ömrü ise kalitesine bağlıdır.


Ben günlük makyaj yaparken ya da çok özel bir yere gitmiyorsam ve süngerim temizse Eklipsin süngerini kullanıyorum.



Süngerle uygulama


Fırça ile uygulama