28 Nisan 2015 Salı

Yves Rocher Sebo Vegetal Serisi



Herkese merhaba! Bugün uzun zamandır kullandığım Yves Rocher markasına ait karma ve yağlı ciltler için olan Sebo Vegetal serisinin yüz yıkama jelini ve yüz scrubını (arındırıcısını) inceleyeceğiz.Instagram üzerinden hesabımı takip ediyorsanız aylar önce paylaşmıştım ve artık yorum yapabilecek kadar kullandığımı düşünüyorum.

Öncelikle Yüz Yıkama jelinden başlayalım.Ürün 125 ml ve arındırıcı temizleme jeli olarak sunuluyor.Bu jel cildi kurutmadan mükemmel bir şekilde cildinizi temizler ve kirli gözeneklerden arındırır iddiasında.Ancak temizleme ve gözenek arındırma konusunda sınıfta kaldı belki de tek iyi yanı cildi kurutmaması..Evet ferahlık sağlıyor ama yüzünüzü temizlenmiş hissedemiyorsunuz.Tabiki içerikleri çok temiz olduğundan Paraben, Mineral Yağ ve Silikon içermiyor.Açıkcası temizlemesinden memnun kalmadım.Piyasada bu ürün fiyatına alabileceğiniz çok daha iyilerinin olduğunu düşünüyorum.Bunun yerine yakında yazısını paylaşacağım Bioderma Sebium yüz yıkama jelini almanızı tavsiye ederim.


Temizleme Jelinin içeriği

Gelelim arındırıcı yüz scrubına.Bu ürün de 75 ml olarak sunuluyor.Yapısı vücut kremleri gibi.
Peeling olarak görevini başarıyor.Gözenekleri gözle görülür şekilde temizliyor yani vaadlerini cildinize zarar vermeden yerine getiriyor.Haftada 2 kez kulanmanız öneriliyor.Yine bu üründe de Paraben, mineral yağ ve silikon yok. Bence tek kötü yanı fazla kremsi olması yani yüzünüze uygularken partikülleri kontrol edemiyorsunuz.Bunun yerine yine Yves Rocher markasına ait ünlü Kayısılı Peeling i almanızı tavsiye ederim.Aynı işi gördüklerini düşünüyorum.Kayısılı peelingin üstün özellliği de kıvamının yoğun olması.Tüm Sebo Vegetal serisini kullanmadım ancak iki ürün de yüzümde alerji ya da sivilce yapmadı.

Arıncıdırı Scrub


Arındırıcı Scrubın içeriği.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder